UBOJSTVO U KLUBU QUASIMODO - gostovanje | Teatar EXIT

Teatar EXIT

UBOJSTVO U KLUBU QUASIMODO – gostovanje

UBOJSTVO U KLUBU QUASIMODO – gostovanje

Ova predstava trenutno nije u rasporedu igranja Teatra Exit.

Gostovanje: Kazalište PlayDrama i Hrvatsko narodno kazalište Zadar

Tekst: Elvis Bošnjak

Režija: Nenni Delmestre

Igraju: Alen Liverić, Elvis Bošnjak i Justina Vojaković Fingler/Anastasija Jankovska

 

Scenografija, kostimografija i koncept glazbe: Lina Vengoechea

Oblikovanje svjetla: Ivo Nižić i Siniša Jakovčević

Praizvedba: 6. travnja 2017. u HNK Zadar

 

U klubu Quasimodo iza šanka leži plavokosa žena pokrivena stolnjakom. Viri tek pramen plave kose i ruka u kojoj je crvena kravata. Vlasnik kluba Joe budi se s pištoljem u ruci. Njegov prijatelj, također Joe, sinoć je negdje izgubio svoju crvenu kravatu. Ni jedan ni drugi ne sjećaju se plavuše, ali očito je da je jedan od njih dvojice ubio plavušu. Tko je to napravio i zašto? Tko je ta plavuša? I dok tako pokušavaju rekonstruirati proteklu noć, Joe 1 i Joe 2 susrest će se s izazovom razotkrivanja vlastitog životnog stanja i svojih najdubljih žudnji.

Ubojstvo u klubu Quasimodo jedanaesti je tekst hrvatskog dramskog pisca Elvisa Bošnjaka. U ovoj napetoj triler komediji život i smrt postaju dva identiteta u kojima likovi u nizu komičnih situaciju žude za idealom ljepote.

JESMO LI SPREMNI UBITI ZA SVOJE IDEALE, ČAK I KAD NE ZNAMO KOJI SU?

”Magnetska privlačnost  komada leži upravo u tome što nitko od nas ne može sa sigurnošću tvrditi da je došao do odgovora i raspleta, Na kraju krajeva, postmodernistički teatar počiva na slutnjama i poigravanjem sa sviješću gledatelja, a konačan bi odgovor na pitanje tko , zašto i kako uništio koncept drame apsurda koja nas je lišila happy enda, ali i oplemenila nikad većim nizom – pitanja.” Magdalena Mrčela, Dalmacija danas

 

KOJE JE ZNANJE DOBRO ZA ČOVJEKA?

”Dinamiku izvedbe Bošnjaka i Liverića u potpunosti zaokuplja gledateljevu pažnju, ne ostavljajući mu ni trenutak za predah i misaono lutanje negdje van prostora kluba Quasimodo i okvira zavrzlame u kojoj su se našli Joe 1 i Joe 2.”

”Vojaković Fingler, usprkos činjenici da se pojavljuje tek u posljednjih desetak minuta predstave, uspjela je zaokupiti gledateljevu pažnju izvedbom koja je unijela potrebno osvježenje na splitske kazališne daske. Njena izvedba skladbe Blue Velvet, u kombinaciji s refleksivnim monologom sastavljenim od niza pitanja (kako istražujućih i hipotetskih, tako i retoričkih), zatvara predstavu bez ponuđenog rješenja i odgovora, potvrđujući da je samo (pre)ispitivanje svega vječno, ma koliko nestabilno u svojoj osnovi bilo.”  Kristina Tešija, Blog o kazalištu

Centar za postavke privatnosti

Google Analytics

Ne želim praćenje mojih aktivnosti na stranici.
Isključite kako bi onemogućili GA kolačiće.
Ukoliko ste dali pristanak na Demografsko i interesno praćenje korištenja stranice ovaj kolačić će vam biti serviran.

_ga