SVE ŠTO JE DOBRO I PAMETNO
Suradnja | Kazališna družina GRUPA i Teatar EXIT |
Autor | Dražen Šivak |
Izvođači i koautori | Marija Škaričić, Olga Pakalović, Marko Makovičić, Jerko Marčić i Dražen Šivak |
Dramaturg | Olja Lozica |
Suradnik za pokret | Ksenija Zec |
Scena, projekcije, dizajn svjetla | Igor Pauška |
Suradnik za video | Nives Sertić |
Kostimi | Zdravka Ivandija |
Dizajn zvuka i glazba | Damir Šimunović |
Premijera 19.10.2007.
Sjećate li se vremena kad ste sjedili u školskoj klupi? Ili možda još uvijek sjedite u njoj? Sjećate li se svega što ste proživjeli ili, bolje reći, preživjeli u toj istoj školskoj klupi? Sjećate li se vježbi iz tjelesnog? Ili pak učenja pjesmica napamet? Newtonovih zakona i profesora fizike s naočalama-pepeljarkama na očima? Sjećate li se koliko puta ste zaplakali, a koliko puta se dobro nasmijali?
Glavni junak predstave je dječak. Njegovo ime je Christopher. On je sasvim običan dječak i poput sasvim obične djece i on ide u školu, ima mamu, tatu. Ima i psa. Njegov pas se zove Wellington. On je njegov najbolji prijatelj. No jednog nedjeljnog jutra Wellington nestaje i tu počinje priča, tu počinje istraga. Tu počinje predstava. Dražen Šivak
Na sceni Teatra Exit pojavio se još jedan hit, predstava o kojoj će se pričati. Sve što je dobro i pametno redateljski je debi glumca Dražena Šivaka u produkciji Šivakove Grupe i projekt koji nudi svježu estetiku, puno šarma, osjećaj zajedništva na projektu i (dječje) iskrenosti, svega onoga što teatru u Hrvata posljednjih godina značajno nedostaje. Sjetna u svom molskom raspoloženju produkcija nudi nevjerojatnu glumačku lakoću: tu kao da se i ne glumi, iza čega zapravo stoji težak rad kako bi se stvorio takav glumački osjećaj i (jako uspješno) prenio publici(…)
Zaigrana i kazališno temeljito promišljena, istovremeno – slično životu – smiješna i tužna, predstava Sve što je dobro i pametno za hrvatsko je glumište značajan dobitak.
Slobodna Dalmacija
Autor, redatelj i glumac Dražen Šivak, dramaturginja Olja Lozica te glumci Marija Škaričić, Olga Pakalović, Marko Makovičić i Jerko Marčić uspjeli su u predstavu upisati svoj individualni odnos prema problemima odrastanja. Sve su to minuciozno osmislili i nadahnuto odglumili.
Vjesnik
Kako nešto obično i gotovo svakodnevno kao što je odrastanje i život djece, ispričati i prikazati publici zanimljivim? Kako to oneobičiti i pretočiti u medij teatra, a da to bude uzbudljivo i k tome dopre do gledatelja koji neće reći to sam već čuo i vidio, to je “nezanimljivo” (…)
Sučeljene, pokradene i postvarene sudbine, priče i doživljaji u glumačkoj interpretativnoj nadgradnji koja nije lišena ironičnog, parodijskog i karikaturalnog komentara, umnožili su apsurdnost odrastanja i života. Predočili mnoštvo onog što teatar čini živim, zanimljivim i suvremenim.
Nakon dugogodišnjeg rada u kazalištu i oko njega te brojnih nagrada, Šivak je uz THEARTO (projekt za edukaciju djece kroz umjetnost) osnovao i vlastitu kazališnu družinu GRUPA. Mjeseci truda i rada rezultirali su postavljanjem jedne vrlo simpatične i za naš prostor relativno neobične predstave.
Stoga ako se želite prisjetiti kako je izgledalo vaše djetinjstvo, uputite se u Teatar Exit i obnovite gradivo (…)
StudentNet
Najavljivano je kako se predstava bazira na knjizi M. Haddona Neobičan događaj sa psom u noći i osvrće se na dane kad smo sjedili u školskim klupama. To je točno. No onima koji su očekivali prijenos radnje knjige na scenu daje se na znanje da su takva očekivanja uzaludna, ali i nepotrebna. Predstava nosi puno više od same priče o dječaku Christopheru kojem je nestao pas. Dinamika koja vlada na sceni, usklađenost pokreta, igra, sjajna interpretacija glumaca (M. Škaričić, O. Pakalović, J. Marčić, M. Makovičić i D. Šivak) u njihovim brojnim ulogama, glazba i videoprojekcije te vrlo šaljiv tekst, odlike su ove predstave. Iskrena je, topla, humoristična i nimalo zamorna.