SAMO JEDNA ŽENA - gostovanje | Teatar EXIT

Teatar EXIT

SAMO JEDNA ŽENA – gostovanje

SAMO JEDNA ŽENA – gostovanje

Ova predstava trenutno nije u rasporedu igranja Teatra Exit.

Gostovanje: GALA teatar, Zagreb

Tekst: Dario Fo, Franca Rame, Jacopo Fo
(prema monologu “Sve, kuća, postelja i crkva i druge priče” iz “Dvadeset pet monologa za ženu” )

Režija i prijevod: Đuro Roić

Igra: Matija Prskalo

Glazba: Nenad Brkić

Fotografija: Željko Koprolčec

Je li između neka četiri zida zaista onako kako se na prvi pogled čini? Koliko truda i energije ulažemo da se zapravo dobro prikrijemo, maskiramo, pripremimo za vanjski svijet? Koliko poznajemo ljude koje svaki dan viđamo? I koliko nas oni uopće zanimaju?

Maria naivno, ali na duhovit, komičan način, progovara o svojoj svakodnevici, ljubavi i nezadovoljstvu s kojima se stalno susreće. Ali koliko joj snage još preostaje da se smije samoj sebi u lice? Koliko strpljivosti, posvećenosti, čak pokornosti?!

Prepoznajemo u njenoj priči kolotečinu u koju ponekad neprimjetno i sami upadnemo kao u živo blato i koja nas odvodi sve dalje od nas samih! Kako to Marija podnosi, kako se nosi sa svim ulogama koje su je kako ona kaže — dopale — i kako ih na koncu rješava? Možemo li je razumjeti? Pogledajte u predstavi „Samo jedna žena”.

Predstavom “Samo jedna žena” popularna glumica Matija Prskalo 2017. godine obilježila je 25 godina umjetničkog rada.

 

Bojana Radović, Večernji list

MATIJA PRSKALO U ULOZI KOJU BI CIJENIO I VELIKI ALMODÓVAR

“Samo jedna žena” tragična je priča, ali traži komičarku

(…) Stol, na njemu glačalo, velika muška majica, nešto rublja, dvije stolice i dječje stvari prebačene preko naslona… u trenutku kada plešući na sceni uklizi Matija Prskalo, odjevena samo u crni kombine, stvari su postavljene na zdrave temelje.

(…) Tekst je preveo i režirao Đuro Roić, stavljajući sve na ramena jedne krhke žene čije tijelo i um kriju nadmoćnu snagu. Matija Prskalo od prvog do zadnjeg trenutka drži nepodijeljenu pažnju publike i svoju junakinju Mariju igra kao ženu „na rubu sloma živaca“, u povišenim tonovima i emocijama na pravom mjestu, odmjerenu u tuzi, rezignaciji, ali i ludilu. Radi to na način glumice od formata, one koja izaziva smijeh koji, kako priča odmiče, jednostavno zastaje u grlu, a čini to na način koji bi se zasigurno svidio i velikom Almodóvaru.

Matija Prskalo dokazala se u natežem glumačkom izazovu , onom u kojem je „samo jedna žena“ na kazališnoj sceni. Nimalo usamljena jer je od propasti dijele umjetničke moći u koje je uložila 25 godina minulog rada.

(…) I pred nama je glumica u punom zamahu, ona koja je istinska komičarka i upravo kroz tu (čak i pomalo naivnu) komiku zna furiozno iznijeti tragičnu priču.

Matija Prskalo je ovdje „samo jedna žena“ sama na kazališnoj sceni, moćna u toj samoći.

(…) Vidjeli smo nadahnuto djelo koje dokazuje da za dobar (i smislen) provod u kazalištu ne trebaju spektakli, kostimi, scenografija… Trebaju tek sjajan tekst, a ovaj to jest u svim svojim slojevima u kojima raščlanjuje nesretnu žensku sudbinu i potisnutu seksualnost, te – naravno- sjajni glumci.

 

Centar za postavke privatnosti

Google Analytics

Ne želim praćenje mojih aktivnosti na stranici.
Isključite kako bi onemogućili GA kolačiće.
Ukoliko ste dali pristanak na Demografsko i interesno praćenje korištenja stranice ovaj kolačić će vam biti serviran.

_ga