PLAŽA
Režija | Sunny Suninsky |
Tekst | Grupa autora |
Prijevod | Slaven Jelenović |
Igraju | Linda Begonja, Sven Medvešek, Damir Klemenić, Daria Knez/Mirta Zečević |
Majstori svjetla | Tomislav Baotić i Mario Kovačić |
Glazbeni suradnik i majstor tona | Nebojša Paunković |
Kostimi | Elvira Ulip |
Fotografija | Sandra Vitaljić |
Dizajn promotivnih materijala | Brandoctor |
Promocija i organizacija | Vanja Sremac i Maja Jurić |
Exitovci | Sanja Prnjak, Anja Fraska i Mirela Lautar |
Umjetnički voditelj Teatra EXIT | Matko Raguž |
Premijera 7.10.2005.
Predstava je nastala kao svojevrsna stilska vježba. Što se događa kada se na jednom mjestu, u ovom slučaju na plaži, nađu oni koji se na drugim mjestima ne bi inače sreli? Kroz mnoštvo različitih situacija i karaktera kritizira se sebičnost i netolerancija u međuljudskim odnosima. Predstava s brzim promjenama karaktera i situacija. Britka, šarmantna i duhovita!
Obzirom na raznorodan ansambl predstave, pravo je čudo koliko izvođači s tako različitim zaleđem u svemu tome kompaktno funkcioniraju. Pored Damira Klemenića, čiji je povratak u hrvatsko glumište veliki dobitak koji gotovo nitko ne cijeni onako kako zaslužuje, Plaža je i biran iskorak za Dariu Knez. Nakon što je iskoristila medijsku prašinu, ovdje je ova televizijska zvijezda pokazala da izlet pred kamere nije značio odustajanje od pozornice, ali i dokazala da ima dovoljno razloga za to. Gotovo isto se može reći i za Svena Medvešeka, iako je u njegovoj izvedbi prisutna doza samodopadnosti zabavljača, dok se Linda Begonja i ovoga puta potvrdila kao potencijal koji je godinama neiskorišten gotovo propao u repertoarnoj ustajalosti kazališta koja ne poznaju granicu između umjetničkog i financijskog uspjeha. S druge strane, zbog svega nabrojanog, upravo bi Plaža za Teatar EXIT mogla značiti oboje.
Radio 101
Komedija o nesnošljivosti, dakle istinski duhovita, gledateljski pitka, urnebesno zabavna i dramski pametna. Ukratko, exitovci su za sve one koji od predstave traže više od petominutnog smijeha, karta koju vrijedi odigrati jer se ulog višestruko isplati. Glumci djeluju uigrano, zaigrano i nadasve uvjerljivo te ponovno demonstriraju ispravnost tvrdnje kako se glumački talent hrani kaloričnim dramskim tekstom. U njihovoj izvedbi Plaža postaje prostor otvorene komunikacije s nekoliko pravaca čija značenja nisu svrha nekog pretencioznog postizvedbenog gonetanja ili umjetničke težine. Rođen je veliki kazališni hit!
Glas Slavonije
Tako je aktualna exitovska predstava Plaža u prvi plan izbacila fenomenalnu Lindu Begonju koja apsolutno vlada scenom (ne samo zbog tjelesnih dimenzija koje joj je doslovno natovarila uloga). Ova glumica može sve: od drame do komedije, može prijeći iz desetogodišnjakinje u iritantnu splitsku plavušu ili postati pretila supruga, sve u vremenu od nekoliko minuta, čak sekundi. Naime to diktira sam tempo predstave koji od glumaca zahtijeva izrazitu fizičku spremnost i elastičnost, kako u fizičkom, tako i u karakternom smislu.
Kupus.net