JEDVANOSIMSOBOAKALOMISTOBO - gostovanje | Teatar EXIT

Teatar EXIT

JEDVANOSIMSOBOAKALOMISTOBO – gostovanje

JEDVANOSIMSOBOAKALOMISTOBO – gostovanje

18.07.2019., Četvrtak 21:00
Muzej za umjetnost i obrt

Gostovanje: SARTR – Sarajevski ratni teatar, Sarajevo, BiH

Tekst: Aleš Kurt i Nejra Babić

Redatelj: Aleš Kurt

Igraju: Maja Salkić, Mirela Lambić, Ana Mia Milić, Alban Ukaj, Sead Pandur, Jasenko Pašić, Adnan Kreso, Davor Sabo, Saša Krmpotić i Lejla Čaušević k.g.

Dramaturgija: Dubravka Zrnčić-Kulenović i Nejra Babić
Kostimografija: Melisa Musić AjkunićScenografija: Vedran Hrustanović
Glazba: Damir Nevesinjac i Basheskia

Predstava je nastala u okviru projekta Kofer za sjećanja Studija lutkarstva Sarajevo kojeg podržava Vlada Švicarske

Premijera: 18.10. 2017., SARTR

 

ČESTITAMO NA POSTOJANJU

Pisati tekst o  stanju u državi u kojoj  već svi o tome pričaju, čitaju, pišu kolumne, raspravljaju, polemiziraju, svađaju se, šute, vrište, protestiraju, odustaju od protesta,  je ubacivanje mozga u bubanj veš-mašine. Tema o kojima bi se moglo pisati je milijun, apsurdnih situacija još više. Najzanimljiviji dio čitavog procesa prije pisanja je samo istraživanje, jer je to dovelo do nekih scena koje moja mašta nikada ne bi mogla ni izmisliti. Od izvještaja Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice „o odlijevanju pameti i ogromnom financijskom resursu koje iseljeništvo predstavlja za razvoj domovine“, do ispovijesti žene koja je nakon poroda iz bolnice otpuštena kao muško, pa sve do popisa službenih zanimanja u Bosni i Hercegovini na kojem se nalazi i direktor službe, drugdje nerazvrstan.

Moja sreća u svemu tome je što tekst nisam pisala sama, nego zajedno s redateljem Alešom Kurtom, koji je davao ideje i smjernice snalaženja u ludilu tema kojima bismo se mogli baviti. Krenuli smo od pokušaja definiranja toga tko smo zapravo, da bismo prešli na postratni period i beskonačnu tranziciju i došli u sadašnjost u kojoj dosta vremena provodimo na šalterima, nezaposleni i umorni, čekajući da nam padnu avioni s neba kako bismo pobjegli iz domovine. Jer istina je da vrlo često jedva nosimo sebe, a kamoli situaciju u kojoj se nalazimo. Ali, ne možemo svi ni otići. Onima koji ostaju, čestitamo na postojanju.

Piše: Nejra Babić, autorica teksta

 

Ojha

Ova režija je nastavak rada na prožimanju drevnog i današnjeg.  Radi se o socijalnoj komediji, a ona je u svojoj suštini crna, s time što ova nije baš crna, nego više tamnosiva. Smatram da teatar treba biti socijalno angažiran i zaista se baviti problemima društva koji nam najviše smetaju da živimo. Pa eto, ova predstava se upravo bavi takvom tematikom. Osim toga, ona je u potpunosti uronjena u teatarske kodove od antičkog doba do danas. Nije nam bila namjera  da bilo kome ugađamo. Više smo tu da potaknemo na dobro. Da poučimo. I zabavimo. Ako se to još može.

Piše: Aleš Kurt, autor teksta i redatelj predstave

 

NEJRA BABIĆ, autorica teksta

Nejra Babić, rođena 24.05.1989. u Sarajevu. Diplomirala dramaturgiju na Akademiji scenskih umjetnosti, također u Sarajevu. Dobitnica prve nagrade za scenarij Da Vam nacrtam, u okviru natječaja; film je prikazan u okviru SFF-a (program BH film). Autorica radiodrame prema kratkoj priči Karima Zaimovića Čovjek sa Šiljinim Licem. Autorica lutkarskog teksta za odrasle Žabe traže predsjednika, izvedene na Bijenalu lutkarstva u Bugojnu. Članica žirija na istoimenom Bijenalu. Autorica tekstova za katalog festivala MESS, jedna od kritičara u timu One take critics MESS-a. Autorica dramskog teksta Jedvanosimsoboakamolistobo, zajedno s Alešom Kurtom, premijerno izvedenog u SARTR-u. Potpisuje dramaturgiju za predstavu Narodna drama Olge Dimitrijević, u režiji Bobana Skerlića.

 

 

ALEŠ KURT, autor teksta i redatelj

Rođen u Zenici 1965. godine. Diplomirao 1991. na Fakultetu dramskih umjetnosti u Beogradu (odsjek filmske i TV režije) i bio gostujući student FEMIS u Parizu (specijalizacija na odsjeku filmske režije i filmskog scenarija).

Režirao u mnogim kazalištima i u periodu od 1995. do 2016. godine realizirao 25 predstava. Izdvajamo: Stop mašina D. Harmsa (Bosansko narodno pozorište Zenica), Pucanje duše J. Beč, Orlando Furioso (Narodno pozorište Sarajevo), Bureka više nema J. Žbanić (Deblokada i ASU) te kultnih predstava koje je realizirao s autorom Almirom Imširevićem: Kad bi ovo bila predstava i Balkanski đavo Sram (obje u produkciji Pozorišta mladih Sarajevo) te Circus Inferno (Teatar Du Vidy u Losani, Švicarska), Mjera za mjeru W. Shakespearea (Narodno pozorište Sarajevo), Poljska konjica M. Vešovića, Obućari I. Witkiewicza, Koncert ptica Dž. Karahasana, Teferič D. Sušića (Kamerni teatar ’55), Elizabeta Bam D. Harmsa (Narodno pozorište Sarajevo).

U SARTR-u je režirao Pad Alberta Camusja, Dijalog u paklu Mauricea Jolyja, Premijera Ines Tanović i Bog, rat i ostalo J. C. Grumberga.

 

Trajanje: 1h i 20 min

FESTIVAL BH. DRAME, ZENICA

Glavna nagrada Festivala za najbolju predstavu u cjelini

Nagrada za najbolju režiju Alešu Kurtu,

Specijalna nagrada Stručnog žirija za kolektivnu igru

Nagrada za najbolju predstavu u cjelini Žirija publike

Nagrada za najbolju scensku glazbu Damiru Nevesinjcu i Basheskiji

 

V. INTERNACIONALNI FESTIVAL KOMEDIJE “GOLA MESEČINA”, SKOPJE

– Gran Prix za najbolju predstavu
– Nagrada za najbolju režiju

– Nagrada za najboljeg mladog glumca – Davor Sabo

 

15. FESTIVAL KOMEDIJE ”MOSTARSKA LISKA”

– Velika liska, Grand Prix Festivala, nagrada za najbolju predstavu u cjelini

– Velika liska/plaketa Ahmet Obradović – nagrada za najbolju režiju

– Velika liska za najbolju glumicu Festivala- Maja Salkić

– Velika liska za najboljeg glumca Festivala- Davor Sabo

– Specijalna nagrada – Velika liska dodjeljuje se za informativnu, kreativnu i umjetničku programsku knjižicu predstave

– Žiri medija Velika liska – nagradu za najbolju predstavu

 

POZORIŠNE IGRE, JAJCE

– Damiru Nevesinjac i Basheskia – nagrada za najbolju glazbu

– Vedranu Hrustanoviću – nagrada za najbolju scenografiju

 

THE INTERNATIONAL THEATRE FESTIVAL (ITF) SkupiFestival, SKOPJE

– Nagrada za najbolju predstavu

 

 

 

Centar za postavke privatnosti

Google Analytics

Ne želim praćenje mojih aktivnosti na stranici.
Isključite kako bi onemogućili GA kolačiće.
Ukoliko ste dali pristanak na Demografsko i interesno praćenje korištenja stranice ovaj kolačić će vam biti serviran.

_ga