CABARET - KONCERT ZA ŽLICE I GITARU - Studio EXIT | Teatar EXIT

Teatar EXIT

CABARET – KONCERT ZA ŽLICE I GITARU – Studio EXIT

CABARET – KONCERT ZA ŽLICE I GITARU – Studio EXIT

22.07.2019., Ponedjeljak 21:00
Muzej za umjetnost i obrt

28.07.2019., Nedjelja 21:00
Muzej za umjetnost i obrt

29.07.2019., Ponedjeljak 21:00
Muzej za umjetnost i obrt

CABARET – KONCERT ZA ŽLICE I GITARU                 

Mentori: Rade Šerbedžija i Lenka Udovički

Igraju: Nikola Nedić i Mario Jovev

Fotografije: A. Saška Mutić

Produkcija: Teatar EXIT i Kazalište Ulysses

Žlice & gitara dvojac su koji uz pomoć zvukova kuhinjskih žlica, gitare i mandoline, otkačenog nastupa, pomalo trubadurski pričaju o svome životu kroz uglazbljenu poeziju, a iza njihovog ludog i uvrnutog nastupa krije se poruka razuma.

Autorski projekt Nikole Nedića i Maria Joveva nastao je na temelju  njihovoga ispita iz glume na Studiju glume i medija na Sveučilištu u Rijeci pod mentorstvom docentice Lenke Udovički i profesora Rade Šerbedžije.

Tekstove i glazbu koja se u predstavi izvodi, napisali su Nikola Nedić i Mario Jovev. Nakon ispita, koji je izveden na sveučilisnom kampusu, predstavu su igrali kao kabaret po riječkim klubovima, a četiri izvedbe odigrali su i u Hrvatskom narodnom kazalištu  Ivana pl. Zajca u Rijeci u sklopu božićnih koncerata.

Zagrebačka premijera u produkciji Teatar EXIT i Kazališta Ullysses održat će se u Studiju EXIT (Gundulićeva 37/1) 13. veljače u 19h i u 21h.

GLAZBENI DUO ŽLICE I GITARA: OTKVAČENI SUVREMENI TRUBADURI ČIJI LEPRŠAVI STIHOVI IMAJU DUBLJU PORUKU

”(..) Uz pomoć zvukova kuhinjskih žlica, gitare i mandoline, Nedić i Jovev poput nekih otkvačenih suvremenih trubadura, na duhovit i satiričan način – blizak brehtijanskoj začudnosti – progovaraju o državi i pojedincu, o kapitalizmu, o različitim mentalitetima sjevera i juga Hrvatske, o Rijeci i Europskoj prijestolnici kulture, o riječkoj »otvorenosti«, o ljubavi i baletu, a s božićnim kapicama na glavi dolaze i do samoga Isusa…

Likovi o kojima pjevaju su živopisni, poput Meksikanke zaražene hepatitisom. Sve o čemu pjevaju naizgled je lepršavo i smiješno, no njihovi stihovi imaju i dublju poruku o svijetu u kojem živimo. Među njihovim stihovima našli su se i naslovi nekih članaka iz Novog lista koji govore o kriminalu, korupciji, sukobima interesa i slično.

U jednom trenutku podijelili su gledateljima i gledateljicama prigodne darove, poput ukosnica za kosu i »tajlandskih kuglica za poboljšanje potencije«. Njihov »Božićni cabaret« zapravo je kritika društva i konzumerizma. Uz to što sviraju i pjevaju, Nedić i Jovev su i odlični glumci. U tome zasigurno zaslugu imaju i njihovi mentori Rade Šerbedžija i Lenka Udovički, poznati glumac i redateljica.”

Kim Cuculić (Novi list)

 

STUDENTSKI PROJEKT ”KONCERT ZA ŽLICE I GITARU” – SATIRIČAN, PITAK I DOPADLJIV

”Mlađahni Nikola Nedić i Mario Jovev svojim su projektom, nastalim kao ispit iz glume na Studiju glume i medija Sveučilišta u Rijeci, pod mentorstvom Lenke Udovički i Rade Šerbedžije dokazali da je uz talent za uspješnu predstavu ponekad dovoljan pokoji glazbeni instrument, žlice i malo luka i kruha.

I dok nas Robert Fulghum uvjerava da je sve što treba znati o tome kako treba živjeti, što raditi i kakav biti naučio još u vrtiću, u pijesku dječjeg igrališta, ovaj talentirani dvojac pričom o svom životu kroz uglazbljenu poeziju taj spisak uspijeva značajno upotpuniti. Referirajući se na čitav spektar raznolikih uvrnutosti svijeta odraslih, odašilje niz poruka modernom čovjeku, a sve ih podcrtava mišlju kako se premalo koristimo razumom – najvrednijim resursom koji posjedujemo. 

Premda u nekoliko trenutaka, ovaj Cabaret grebe do srži izopačenosti dotičući se primjerice kriminala i korupcije, on to čini lagano, pitko i dopadljivo. I nadasve duhovito. Koncert za žlice i gitaru u produkciji Teatra Exit i Kazališta Ullysses stoga najtoplije preporučujemo.”

Ana Marasović (Studentski.hr)

 

O SNAJPERIMA, GITARAMA I PONIŠTENIM MLADOSTIMA: UZ PREMIJERU ”KONCERTA ZA ŽLICE I GITARU”

”I Nedić i Jovev prije bi se mogli opisati kao glumci/autori, svjesni da publici donosiš i pokazuješ sve svoje prljavo rublje, ali u tome i jest tvoja čar: nitko u gledalištu nije ni etnički, ni etički čist, dakle svatko može razumjeti gdje je rupa u čarapi, praznina u trbuhu, rana u prsnom košu. U ovoj se predstavi nitko ne pretvara da je majstor samokontrole (»vojničina«). Ali to ne znači da glumci nemaju izvedbenu kontrolu. Dapače, obojica je koriste na različite brehtijanske načine, komentirajući sami sebe i svoja ograničenja kao »radni materijal«. Obojica su također u stanju uzeti dnevne novine (Novi list) i humorno prokomentirati aktualne političke događaje. Štošta bi tu još trebalo izbrusiti i na mnogo čemu ustrajno raditi, jer pred nama su ipak mladi umjetnici profesije u kojoj prelaki uspjeh često znači kraj umjetničkog sazrijevanja, ali Nedić i Jovev svakako posjeduju unikatni autorski izričaj, do kojeg se nisu probili mnogi slavljeni i hvaljeni mladi glumci raznih drugih domaćih glumačkih akademija.

(…) Nedić i Jovev zbilja pripadaju kabaretskoj pozornici na kojoj bi imali prilike sustavno brusiti svoje namjerno »nelogične« pjesme i tužne, pa ipak prkosne priče. Publika ih odlično prihvaća. Njihov aktivizam sastoji se u mnogo malih izboja ljudske hrabrosti: one koja govori o težini izloženosti, stvarnoj povredi, nesračunatom užitku, izdajama koje su počinili i koje ih još uvijek prate jer i nakon svih tehnologija i dalje nemamo mogućnost ispravljanja osobne povijesti. Nedić i Jovev ne pristaju na ljudsku emocionalnu plastiku; na »općenitosti« iskustva.”

Nataša Govedić (Novi list)

 

 

Centar za postavke privatnosti

Google Analytics

Ne želim praćenje mojih aktivnosti na stranici.
Isključite kako bi onemogućili GA kolačiće.
Ukoliko ste dali pristanak na Demografsko i interesno praćenje korištenja stranice ovaj kolačić će vam biti serviran.

_ga