BUĐENJE - Studio Exit | Teatar EXIT

Teatar EXIT

BUĐENJE – Studio Exit

BUĐENJE – Studio Exit

02.09.2020., Srijeda 21:00
Studio EXIT (Gundulićeva 37/1)

03.09.2020., Četvrtak 21:00
Studio EXIT (Gundulićeva 37/1)

04.09.2020., Petak 21:00
Studio EXIT (Gundulićeva 37/1)

05.09.2020., Subota 21:00
Studio EXIT (Gundulićeva 37/1)

06.09.2020., Nedjelja 21:00
Studio EXIT (Gundulićeva 37/1)

Koprodukcija Teatra EXIT i Osječkog ljeta kulture – Gradske galerije Osijek

Tekst: Brad Birch

Režija: Aida Bukvić

Igraju: Iva Kraljević i Silvio Mumelaš

 

Prijevod: Kristina Kegljen

Dramaturgija: Kristina Kegljen i Marijana Fumić

Scena i kostimi: Marijana Fumić i Aida Bukvić

Video: Marko Žuljević

Oblikovanje svjetla: Tomislav Kobia

Oblikovanje zvuka: Marko Žuljević

Izbor glazbe: Aida Bukvić

Tehnička realizacija: Dražen Budimir i Josip Brandis

Fotografije: Kristijan Cimer

Dizajn propagandnog materijala: Saša Došen

Organizacija, promidžba i prodaja za Teatar EXIT: Vedrana Frankola, Anita Čendeš, Mirela Lautar

Osječka premijera: 6. ožujka 2020, Barutana

Zagrebačka premijera: 14. ožujka 2020., Studio EXIT

 

Ona i On. Mladi. Zaljubljeni. Zaposleni. Dvije plaće, dobra, sigurna radna mjesta. Svaki dan ista rutina: buđenje – tuširanje – doručak – vožnja na posao – ured – pauza za ručak – ured – vožnja s posla – večera – kauč- televizor – krevet – buđenje – tuširanje – doručak – vožnja na posao – ured – pauza za ručak – ured – vožnja s posla – večera – kauč- televizor – krevet… Sretni su? Ne postavljaju si bespotrebna pitanja. To je dio paketa. To se podrazumijeva. Kad se odjeća zgužva izglačaš je svojim parnim glačalom. Kad se uznojiš istuširaš se toplom vodom iz svog električnog bojlera. Kad si gladan izvadiš sendvič iz njegova plastičnog omota. Kad si umoran baciš se na svoj madrac od memorijske pjene. Glavno da nam bombe ne padaju po glavama. To su neki tuđi ratovi. To su samo vijesti. Ratova uvijek negdje ima. To je dio paketa. To se podrazumijeva. Glavno je da smo mi dobro. A dobro smo. Sve je dobro. Svaki dan…

Koji je danas dan? Danas je dan kad iz bankomata nije izašlo ništa osim papirića na kojemu piše: „Transakciju nije moguće izvršiti“. Danas je dan kad si se probudio i spoznao svu beznačajnost vlastita života. Pa se odlučiš oduprijeti toj ispraznosti, običnosti, konvencionalnosti, tehnološkoj manipulaciji, društvenim normama i svim kompromisima svijeta. I dobro ti je, uzbudljivo i novo. Zgužvan si i smrdiš, ali to te više ne opterećuje. Briga te za vijesti. I za tuđe ratove. Sad vodiš, napokon, svoj vlastiti. U tvom ratu je dobro. Glavno je da si ti dobro. A dobro si. Sve je dobro. Svaki dan…

Koji je danas dan?   Danas je dan kad si ogladnio. U ruci držiš svoju posljednju konzervu graha, ali u tvome otvaraču za konzerve iscurile su baterije. Danas je dan kad ti nije palo na pamet da izađeš van, uzmeš prvi kamen i razbiješ tu vražju, limenu stvar. Umjesto toga guliš etiketu i jedeš papir. Danas je dan kad se ne radi više o beznačajnosti tvoga života nego o potpunoj nepripremljenosti za nj. Danas je dan kad ti je krivo što nisi pogledao više dokumentaraca o majmunima.

Danas je dan kad sjediš u mraku kazališta, u tišini i kažeš si: „Ma, to nisam Ja! To su Ona i On. To su Oni.“     

Zaplješćeš im, jer, to je dio paketa. To se podrazumijeva. Pa odeš do bankomata. Pa do trafike – po nove baterije.

Marijana Fumić, dramaturginja

 

Trajanje: 75 min

”Samouništavajuće putanje Nje i Njega prikazali su živahnom, brzom i dinamičnom igrom mladi glumci Iva Kraljević, koja je nakon sudjelovanja u projektu ‘Evanđelje’ Pippa Delbona postala stipendistica zagrebačkog HNK, i Silvio Mumelaš, poznat publici po brojnim ulogama u dječjim predstavama Kazališta Trešnja. Oni su intrigantno i s dozom komike i ironije, bujicom riječi i nervoznih opaski i komentara, verbalno se nadovezujući jedno na drugo, utjelovili likove hodajućih mrtvaca u doba kapitalizma. Premda On i Ona u jednom trenutku kreću u potragu za vlastitim mikrokozmosom i pitaju se ‘Jesi li sret/a/na?’ što na trenutak zaustavlja galopirajući žrvanj kapitalizma, oni gotovo i ne komuniciraju međusobno nego se obraćaju publici čime se još više pojačava dojam otuđenosti i tjeskobnosti modernog načina života.”

Nina Ožegović (T-portal)

 

predstava-budjenje-3 predstava-budjenje-2 predstava-budjenje-1 predstava-budjenje-4budjenje10budjenje2 budjenje3 budjenje4 budjenje5 budjenje6 budjenje7 budjenje8 budjenje9 budjenje1

 

 

Centar za postavke privatnosti

Google Analytics

Ne želim praćenje mojih aktivnosti na stranici.
Isključite kako bi onemogućili GA kolačiće.
Ukoliko ste dali pristanak na Demografsko i interesno praćenje korištenja stranice ovaj kolačić će vam biti serviran.

_ga